پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225810
طاهري: فدراسيون به مسئله رضاييان ورود کند/جاي خالي نداريم
تاریخ انتشار : 1395/05/14 11:21:56
نمایش : 1148
سرپرست باشگاه پرسپوليس عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوي سوالات آنها بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي‌اکبر طاهري در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور رامين رضائيان در باشگاه گفت: "در مورد اين بازيکن شايد فدراسيون فوتبال ورود کند و صدور راي به‌عهده کميته انضباطي فدراسيون باشد. زيرا رضائيان تخلف کرده است."

 طاهري ادامه داد:" از سوي ديگر طبق بندهاي قراردادي که ما با رضائيان امضا کرده بوديم، در صورت ايجاد هر مشکلي، کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس بايد تصميم‌گيري کند. البته هنوز با اين بازيکن صحبتي انجام نداديم. در ابتدا بايد جلسه‌اي بگذاريم،‌ حرف بزنيم و سپس راي خودمان را صادر خواهيم کرد."

سرپرست باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا امکان دارد رضائيان به ليست پرسپوليس اضافه شود، گفت:" ما تابع سازمان ليگ هستيم و قانون سازمان ليگ نيز مي‌گويد هيچ باشگاهي نمي‌تواند بيشتر از 18 بازيکن در ليست بزرگسالان خود داشته باشد. ما هم در حال حاضر جاي خالي در ليست‌مان نمي‌بينيم اما در روزهاي آينده هر اتفاقي ممکن است رخ بدهد."

طاهري با اشاره به بحث ايجاد فضاي بهتر براي تماشاگران در ورزشگاه آزادي تصريح کرد:" در اين مورد مي‌خواهيم برنامه هاي جديدي را ارائه دهيم. حتي در وزارت‌ورزش نيز جلسه‌اي برگزار کرديم تا با استفاده از الگوهايي مثل باشگاه‌هاي چلسي و منچستريونايتد، به فعاليت بپردازيم."

وي گفت: قرار شده از اين پس هر فرآورده‌اي که متعلق به باشگاه باشد از طريق باشگاه تهيه و توليد شود و در اختيار هواداران قرار بگيرد. ما به دنبال آن هستيم تا فرآورده‌هاي نمونه اصلي را براي طرفداران‌مان تهيه کنيم.

سرپرست پرسپوليس سپس موضوع بليت‌فروشي را پيش کشيد و افزود:" در اين بخش نيز کارهايي در دست انجام داريم. مي‌خواهيم طرحي را به راه بيندازيم که هر هوادار بتواند تا پايان فصل، يک صندلي خاص در ورزشگاه را از آن خود کند و بليت آن صندلي را تهيه کند. همچنين قرار است جايگاه‌هاي VIP استاديوم آزادي را گسترش دهيم و تماشاگران با خريد بيشترين تعداد بليت‌هاي جايگاه‌ VIP بتواند کمک موثرتري به شرايط اقتصادي باشگاه پرسپوليس داشته باشد."

منبع:طرفداري

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html